2 Jan 2017

Kišmišš / KishMish

Kuna vahepeal oli kere muutunud sama heledaks nagu õlle värvus eelmises kohas, siis otsustasime teha kerge burks stopi. Ja kus häda kõige suurem seal abi kõige lähemal. Aserite toidukoht / restoran / diskoteek / baar, Kišmišš või KishMish, asus ümber nurga. Omades eelnevat kogemust antud asutusega oleks küll eelistanud kuskilt Maximast suvalise võileiva hambu võtta, aga alati tasub kohtadele anda ka teine / kolmas / neljas võimalus. Vahest võib vedada ja äkki kõik ei olegi nii hirmus, kui eelnevatel kordadel. Lootus jäi.

Koht iseenesest interjööriga ei koonerda. Suured puidust lauad ja toolid, kõrge baarilett, rasked pruuni-kuldset värvi kardinad, diskopall, tantsupõrand, väike lava, vilkuvad jõulukaunistused ja lameekraan telekad nurkades millest purskus välja kõige mõttetumat tümmi mida eales kuuldud. Ja seda nii valjusti, et kui mõne bemar oleks akna tagant mööda sõitnud siis poleks seda tähelegi pannud.

Teenindus oli kiire. Toodi menüüd ja 30 sekundi pärast küsiti sulaselges vene keeles kas me oleme valmis tellima. Ei olnud. Pakuti võimalusena vähemalt joogid ära tellida. Haarasime võimalusest vähese entusiasmiga, kuid siiski. Valikuks osutus kann teed ja vaadist Cudovar Premium. Varem pole teist mitte kuskil mujal vaadis kohanud. Nagu peagi selgus siis ilmselt põhjusega. Mitte lihtsalt, et õlu oleks halb olnud, seda ka, aga suurem mure oli selles, et see vedelik oli hapuks läinud. Noh ega sellest poleks ka lugu olnud, mõnes tsiviliseeritud kohas, aga siin...

Kurtsin oma muret teenindajannale, kui ta meilt toidu tellimusi võttis. Loomulikult piirdus ta sõnavara ainult "tere", "palun", "aitähh" ja ehk ka toitude nimetustega menüüs. Aga ta oli abivalmis ja kutsus oma ülemuse. Vot too ülemus oli frukt! Kiiresti ja soravalt tehti mulle selgeks, et juba 5 päeva on sellest vaadist õlut joodud ja mitte keegi pole kurtnud. Ma olen esimene! 5 päeva klientuuri vs mina, mitte kurtvad kliendid vs kurtev klient? Frukt teadis õllest "palju", see tuleb kraanist ja on värske. Ja ma olen väga rumal inimene, kes ei tea õllest mitte midagi. Kohe mitte midagi. Isegi seda, et see Cudovar pole mitte hapu vaid sellel ongi sellised maitseomadused. Nõustusin sellega, et olen rumal ja küsisin mis nüüd saab, sest seda õlut ma ei taha. Ma lihtsalt pole nii peenete maitsetega harjunud. Pealegi pole ma eriline hapuõlle fänn, kui mõni aastaid laagerdunud Fantome välja arvata. Frukt pakkus välja asendusõlu... samast vaadist. Ma hindan huumorit, aga see polnud naljakas. Õnneks taipas ka Frukt, et midagi läks nihu. Peale väikest uurimist sai uueks valikuks A. Le Coq'i König Ludwig Dunkel. Siin ilmutas Frukt esimest korda taibukust ja tõi mulle väikse sämpli nähvates: "proovige, äkki on Teie arvates sellel ka midagi viga?". Cheesus mutahh faking Kraist! See oli veel jubedam kui eelmine. Lisaks sellele, et ka see vaat oli hapuks läinud, polnud vaati ja kraani ühendavaid torusid vist aastaid pestud. Edastasin info. Kui pilgud tapaksid siis poleks mind siin seda lugu kirjutamas. Sain veel kord kiire loengu, kui asjatundmatu ma olen ja üldse võiksin perse kerida. Natukene teiste sõnadega, aga mõte jäi samaks. Lasnagorski temperament!?

Vahepeal saabus toit. Minu tellitud šnitsel nägi kahtlaselt šašlõki moodi välja. Pidasin kiiresti endaga aru, surusin näkku oma meelama naeratuse ja juhtisin sellele tähelepanu. Loomulikult oli tüdruk, kes meid teenindas, eksinud. Pakkus, et vahetab välja. Ma ütlesin, et teeme kaupa, ma söön selle ära sama hinna eest mis šnitselil. Diil! Tegelikkuses ei usaldanud ma neid. Ma kartsin, et mu uus toit oleks saabunud ebameeldivate lisadega.

Toit ise oli aus ja vägagi söödav. Nuriseda võib ainult ehk friikate üle, mis selgelt ei olnud tasemel. Väike pudi mis oli soola ja kartulimaitseainega üle kallatud. Suhteliselt rõve, aga vaesel ajal käib kah.

Kõlab utoopiliselt, aga parim koht selles asutuses oli peldik. Vaikne, puhas ja ilma teenindajateta. Isegi paber oli olemas. Ja palju ruumi. Seda osa külastan teinekordki!

Käes oli aeg maksta ja lahkuda. Mis te arvate, kas teenindaja oli vahepeal ära unustanud meie diili, šašlõkk šnitsli hinnaga? Loomulikult oli! Mitte, et see 1 eur mind tapaks, aga raisk kogu see teenindus oli siin (järjekordselt) nii halb, et kogu kupatus oleks pidanud on da haus olema! Aga äkki järgmine kord....?

Õlu: Erinevate hindadega halvaks läinud kraam
Peldik: Kena ja puhas ning kindlasti külastamist väärt
Vaatamisväärsused: Sisekujundus ja teenindus
Kas tasub külastada: Toidu pärast ehk jah, kuid muidu mitte
Transport: Peatus "Sikupilli" või "Majaka" tramm nr 2 ja 4

No comments: